Hyvää Pääsiäistä!

Kuvataidekoulun toiminta jatkuu toistaiseksi etäopetuksena ja koulu pysyy suljettuna hallituksen linjausten mukaisesti. Kanslisti on paikalla maanantai-torstai klo 9.30-14.30, jolloin koululta voi hakea tarvikkeita tai esim. tuoda valmiita savitöitä polttoon koululle. Opettajat lähettävät etätehtävät jo totuttuun tapaan sähköpostitse ja ne löytyvät myös koulun nettisivuilta www.vihdinkuvataidekoulu.fi.

Jatkoilmoittautuminen ja uusien oppilaiden hakuaika ovat nyt tällä erää ohi ja rehtori suunnittelee jo tulevan lukuvuoden lukujärjestystä. Päätöksiä tekevä johtokunnan kokous on näillä näkymin 21.4. klo 18. Oppilasvalinnoista ja uusista ryhmistä informoidaan oppilaita ja huoltajia sähköpostitse niin pian kuin mahdollista.

Nyt kuitenkin edessä on pääsiäisloma 10.4.-13.4. Hyvää Pääsiäistä!