Kesäkurssit

Elokuussa järjestämme kolme kesäkurssia. Näille lyhytkursseille voivat ilmoittautua kaikki halukkaat, myös Kuvataidekoulun ulkopuoliset oppilaat. Kursseilla huolehdimme hygieniasta, pyrimme käyttämään henkilökohtaisia välineitä ja keksimään keinoja turvavälien säilyttämiseksi.

Kesäkursseille ilmoittaudutaan kuviksen sähköpostiin toimisto (at) vihdinkuvataidekoulu.fi

26.7.2020 mennessä.

Ilmoittautumisessa mainitse oppilaan nimi ja osoite, sekä (aikuisen) puhelinnumero mahdollisia yhteydenottoja varten. Jos kurssille ei ole riittävästi osallistujia (min 7), kurssi perutaan maanantaina 27.7. sähköpostitse, siis henkilölle, joka on ilmoittautumisen tehnyt.

Kurssit ovat:

Ympäristötaidetta ja 3D-skannausta
ma-to 3.-6.8.2020 klo 10-13
10-16-vuotiaille

Kuviksen kesäleiri, jossa tehdään tila- ja ympäristötaidetta. Sisältää saven muovailua, luonnonmateriaalien hyödyntämistä sekä muita tekniikoita oppilaan kiinnostuksen mukaan. Kurssilla opetellaan myös skannaamaan teoskokonaisuudet digitaalisiksi 3D-malleiksi.

Opettaja: Tommi Sandberg
Hinta: 70€

Aurinkografiikkaa

ma-ke 3.-5.8.2020 klo 10-13
8-12-vuotiaille

Kuviksen kesäleiri, jossa sisällä tehtävän perinteisen grafiikan lisäksi kokeillaan ulkona syanotypiavedostamista (myrkytön aurinkografiikka) ja suurten saippuakuplien tekemistä.

Opettaja: Kerttu Sallinen
Hinta: 70€

Kiinalainen maisemamaalaus

ma-to 3.-6.8.2020 klo 16-19
Työpajaikäiset ja aikuiset

Kurssilla tutustutaan perinteisen kiinalaisen maisemamaalauksen perustekniikoihin ja harjoitellaan riisipaperille maalaamista. Erikoismateriaalit sisältyvät kurssin hintaan.

Opettaja: Kati Koivula
Hinta: 80€