Myyntituotteet

Joulu lähestyy, nyt on jälleen mahdollisuus tilata ja ostaa Kuvataidekoulun omia kortteja, pelikortteja, värityskirjoja, tiskirättejä ja kasseja. Niitä voi tilata oppilaan kautta käyttämällä  allaolevaa lomaketta (linkki), tehdä tilaus sähköpostitse tai tulla ostamaan koululta kanslian aukioloaikoina ma-to klo 9.30-14.30. Opettajat eivät myy tuotteita oppitunneilla, annamme heidän keskittyä opettamiseen.

Tänä vuonna Kuvataidekoulu ei julkaise uutta omaa joulukorttia. Aiempien vuosien kortit, värityskirjat ja tiskirätit ovat ”alennusmyynnissä”. Huomioi, että muutamia tuotteita on saatavilla vain rajoitetusti. Taitettaviin kortteihin kuuluu kirjekuori. Jos kuoret loppuvat, kortin hintaa alennetaan 0,10 € / kpl.

Hintamme ovat seuraavat:

• Kaikki kortit 0,50 € / kpl (ilman kuorta 0,40 € / kpl)
  • Pelikortit 10 €
  • Värityskirja 5 €
  • Tiskirätti 1,50 € / kpl ja/tai 8 € / 6 kpl setti
  • Musta kassi Vihdin Kuvataidekoulun omalla logolla 10 €

Tilaaminen:

Merkitse lomakkeelle haluamasi korttien, kassien, pelikorttipakkojen, värityskirjojen ja tiskirättien määrä sekä tilaavan oppilaan nimi. Palauta lomake opettajalle tai kansliaan.

Voit myös tilata sähköpostitse toimisto@vihdinkuvataidekoulu.fi. Sähköpostitilauksissa kerro tuotteen tilausnumero, haluamasi määrä ja lopuksi tilaavan oppilaan nimi.

Oppilas saa tuotteet ja maksulomakkeen (maksu pankkitilille) opettajalta seuraavalla omalla oppitunnillaan.

tilauslomake avautuu linkistä:
tuotetilaus

Vinkki: Koulumme opettaja Kerttu Sallinen on piirtänyt viehättäviä joulukortteja (5 erilaista, katso kuva ohessa). Hinnat: 5 kpl/15 € sis.postitus, 10 kpl / 23 € sis.postitus. Tilaa näitä kortteja ottamalla yhteys suoraan Kerttuun sähköpostitse

kh.kuvitus@gmail.com

Kortit nähtävillä Kuvataidekoululla.