Vihdin kuvataidekoulun opetus keskeytetään 16.3.-29.3.2020

Tiedote 15.3.2020

Yleistä

Suomen Valtioneuvosto antoi torstaina 12.3.2020 suosituksen, jossa lähikontakteja harrastustoiminnasssa ja vapaa-ajalla tulee rajoittaa koronaviruksen estämiseksi. Vihdin kuvataidekoululla ei ole tiedossa ketään oppilasta, huoltajaa, opettajaa tai henkilökuntaan kuuluvaa, jolla olisi vahvistettu koronavirus (COVID-19) tartunta. Haluamme toimia vastuullisesti tässä vakavassa tilanteessa ja seuraavat toimenpiteet ovat ennaltaehkäisevää toimintaa. Oppilaiden, huoltajien ja opettajien terveys on aina etusijalla.

Opetusjärjestelyt ja Pajapäivä

Vihdin kuvataidekoulun kaikki opetus keskeytetään kahden viikon ajaksi, aikavälillä 16.3.–29.3.2020 (viikko 12 ja 13). Myös kuvataidekoulun avointen ovien päivä (Pajapäivä) la 28.3.2020 perutaan.

Kanslian toiminta

Kanslian henkilökunta tekee työnsä etänä aikavälin 16.3.–.27.3.2020 ja on tavoitettavissa sähköpostilla ja puhelimitse toimiston aukioloaikoina ma-to klo 9.30-14.30.

Lukukausimaksut

Koronaviruksen (COVID-19) leviämisen rajoittaminen ja hidastaminen on kaikkien edun mukaista. Opetusjärjestelyistä johtuvien muutosten vuoksi kevään 2020 lukukausimaksuista ei myönnetä alennuksia tai palautuksia. Vihdin kuvataidekoulun opettajat järjestävät kaikille oppilaille kotitehtäviä opetuksen keskeytyksen ajaksi. Kotitehtävistä ja työvälineiden ja materiaalien lainaamisesta tiedotetaan oppilaille ja huoltajille maanantaina 16.3.

Tiedotus

Vihdin kuvataidekoulu seuraa THL:n ja maamme hallituksen suosituksia etupainotteisesti.

Tiedotamme osoitteessa www.vihdinkuvataidekoulu.fi ja kuvataidekoulun sosiaalisessa mediassa muutoksista ja ohjeistuksista.

Opetuksen jatkamisesta ilmoitetaan viimeistään 27.3.2020 mennessä.